wonderful

Dagen i ära har spenderats lite här & var med Sophie :)


Vaknade kl 12 idag (:s) då var det bara för mig att slänga i mig en knäckemacka, ställa mig i duschen och sedan göra mig i ordnig för att bege med mot Gnesta för att träffa Sophie, vilket var allt för länge sen.. Så åker till Gnesta plockar upp Sophie hemma hos henne och beger oss ner till thekannan för att fika. Vi satt i några timmar och pratade om allt och ingenting, killar, resan till Åre, resor utomlands, jobb, pinsamheter, ja allt helt enkelt medans det hela tiden blev mörkare och mörkare ute. Lika svart som natten var det nu ute och vi bestämde oss för att åka en liten sväng eftersom att vi inte fick komma hem till Sophie förrän efter kl 17. Men eftersom att åka bil runt i Gnesta inte ger så mkt så beger vi oss hem mot Sophie iaf och bestämmer oss för att ställa bilen där för att sedan gå ut på en promenad och prata ännu mer skit. Så det gör vi, kommer dock bara så lång som  ner till Intersport. Där går vi in för att titta om Sophie kanske kunde hitta någon fin vinterjacka, jag hittade min tröja ( en röd feecetröja) jag vill ha, ska ha.! Men efter ett bra tag ut av provning av jackor mössor, vantar så får vi för oss att vi istället ska åka till Södertälje och titta om vi hittar något där. Så vid kvart i 6 tiden så begav vi oss mot Södertälje och in på först Stadium, där jag på en gång när vi kommer in ser tröjan igen :) en nästan likadan fast dubbelt så billig, jag blev överlycklig, men var den fin? nej såklart inte! Så det sket sig för min del, men Sophie hittade iaf en jacka på en gång : ) Vi gick vidare till intersport för att se om jag kunde hitta tröjan där kanske, men icke sa nicke. Så funderar på om jag ska köpa den jag hittade på Intersport i Gnesta iaf kanske? hmm.. La iaf undan den tills fredag morgon. 



Vi började känna att det kurrade lite i våra magar, så vi begav oss tillbaka till Gnesta för att äta på arena, jag åt såklart deras mumsiga kycklingsallad medans sophie åt sin nachotallrik, som tydligen var väldigt stark, då hon fick några attacker? haha!  Drog vidare till videorullen så Sophie kunde få hyra några filmer, 3 st blev det efter en x antal tid, förvirringar & skratt där inne :p  Upptäckte att klockan nästan var 21, och jag hade ju tänkt att se på Greys, men hmm aa kanske. Så skjutsar hem Sophie och står ute och pratar och segar ett tag till, sen är det plattan i mattan hem  för att hinna se ett tag på Greys iaf..





Tack för en tok bra dag Sophie!




Så.. nu sitter man här, pigg somvanligt :/ hatar att jag alltid ska bli pigg till den här tiden!

Funderar vad jag har på schemat för imorgon, ner till sportaffären en snabbis för en liten snabbtitt där, men sen då? Jag vet att det var någonting men kommer inte på vad det kan ha varit.. Det kommer nog fram sen. 




Och på tal om ingenting fy satan va taggad jag är för våran Åre resa, som jag ska med på! ; )  




Ja jusste, skickade in min mobil på lagning igår, vilket jag vet kan ta flera veckor, suck! jag blir galen på den mobilen jag har nu, batteriet suger, det finns absolut inget stavningsprogram på den så det tar evigheter att skicka ett jävla sms, blir så irriterad varje gång så snart slänger jag iväg skiten, galen!







Men nog för nu..



yours only,



P. Cederqvist

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophie

Låter som en lång dag :)



Jag ska jobba i Nya Zeeland. Har inte hittat något jobb än, men förhoppningsvis gör jag det snart. :)

Postat av: Petra

ja :)

Får hoppas att du får det så bra där borta då, så får jag läsa över din blogg hur det är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback