En värld utan troll?

Då var det ännu en måndag..

Helgen har varit lång men okej.. Fredag blev det lugnt. Var ute i skogen och plockade svamp med Linda, Sesse & hundarna. Lördag blev det först jobba 10 timmar, sedan begav jag mig hem och gjorde mig i ordning för att sedan bege mig hem till sesse och förfesta lite :) Det var trevligt! Någon gång efter kl 11 så begav vi oss ner till tullen där pigghaj spelade. kan räkna på en hand hur många gånger jag har varit på tullen i sommar, vilket är väldigt ovanligt för min del :p I sommar har vi istället spenderat helgerna på Fyren och haft riktigt jävla skoj! klockan ringde 07.20 på söndagen men snoozade till 07.45. Då var det bara att slita mig upp för att bege mig till jobbet! Ännu ett 10 timmars pass, fast denna gång kändes det som att det aldrig skulle ta slut! Längsta dagen på väldigt länge! Pust!

Men när jag väl slutat så begav jag mig till vagnhärad och plockade upp Helena & min trollunge för att gå och äta på Mira. Smarrigt!

Idag och imorgon är jag ledig. Har inte varit aktiv idag, mest tv tittande.. Var även nere på Hannas och fikade med Sesse & Linda förut..
Imorgon blir det nog faktiskt en slappdag det också, eller kanske tar en sväng till Nyköping..

Onsdag, torsdag & fredag så är det jobb som gäller..
Sen på Lördag så är det kräftskiva hos mig. Vi är väl kanske ca 15-20 stycken än så länge. Bara höra av er! ;) Ska bli skoj!

Men ännu roligare ska det bli den 4 september när jag, malin, Linda & Sesse åker på kryssning! Tjoohoo! Sean Banan skulle visst uppträda på båten också, skaka rumpa! haha! Inte direkt min "favorit artist" men jaja :p

Pappa och bror åkte till Tyskland tidigt i lördags. Så ikväll passar jag och mamma på att äta lite smarrigt. På menyn ikväll står det, kött, potatisgratäng & smarrig sallad :) Mums! 

ha det så bra, för det ska jag! 


yours only, 


P. Cederqvist
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback