nightmare

Allting känns fortfarande som en hemsk mardröm,. Vill bara vakna upp ur den, men det ända jag vaknar upp till är sanningen,. Att det är ingen mardröm, det är faktiskt sant. Fortfarande svårt att förstå det, känns bara som om att du faktiskt flyttade till den nya lägenheten och nu jobbar hela tiden. 

Har börjat kunna få i mig lite mat, men mår fortfarande illa. Rasade 3 kg på bara de dagarna och kroppen har blivit helt förvirrad. Dagarna känns om en tjock dimma som är svåra att ta sig igenom.. Försöker ta dag för dag. Försöker sysselsätta mig med något hela dagarna, men det är svårt.

Har fått de bästa stödet från alla nära och kära man kan tänka sig,. <3 

Just nu känner jag bara att jag skulle vilja åka bort några dagar. Komma iväg och försöka tänka på lite annat..

Denna dagen har precis börjat och jag fasar redan för den eftersom jag inte har någonting att göra, hinner tänka för mkt och koppla ihop saker och det ena efter det andra,.. Men jag försöker, det gör jag! Du finns med i mina tankar varje sekund, varje minut och varje dag som går,. Hör fortfarande ditt skratt och dina enormt skumma kommentarer, vilket gör att jag blir varm inombords,. 

Hoppas verkligen att du har det bra där du är nu och att du tittar till oss alla lite då och då! 


saknar dig! 
  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback