Morning after

Sophie kom till mig i fredags så åt vi lite mat och drack vin, gick sedan hem till tobbe ett tag innan vi gick vidare ner till sjökrogen. sjökrogen har blivit ganska så mysigt att sitta på och bara ta någon drink,. Tog det lugnt med drickat eftersom jag var så trött efter jobbet och ville spara mig till lördagen. Sophie däremot slog på stort och trillade och gjorde sig illa som vanligt!
Började spöregna så vi knatade hemåt och la oss.

Vaknade tidigt igår, det är ju typiskt att man aldrig kan sova länge när man är ledig även fast jag är supertrött när jag vaknar. Men det är iaf skönt att vakna tidigt så man har hela dagen. Vid 1 tiden så kom June, så då begav vi oss ut för att gå på marknaden, men det var för mkt folk. Så vi köpte oss en varsin tunnbrödsrulle, åt upp den och gick och satte oss på tullen med alla andra istället. :)

Knatade sedan hemåt och vi alla tre kröp ner i sängen och tittade på tv ett tag innan det var dags att börja göra oss i ordning för kvällen..

Hade riktigt kul på kvällen, tyvärr så trampa folk en på fötterna hela tiden så idag är jag skapligt mörbultad i dom. Helt svart om fötterna var jag när jag kom hem i natt.

Somnade sm en stock och vaknade tidigt även idag. Nu väntar jag på att sesse ska bli klar så ska vi gå ner till hamnen och äta sushi, smarrigt.

Får se om det blir bio ikväll, men jag tror det blir hemma och ladda upp krafterna för jobbet imorgon. 


2 veckor har det gått idag, 336 timmar och saknar dig mer och mer för varje dag som går. på torsdag är det begravning och jag vet att det kommer bli super fint.  <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback