Glad sommar!

Kände att jag var lite sugen på att uppdatera, men blev att jag gjorde om bloggen, tycker dock inte att det blev så bra som jag ville, vill inte ha den gula och den blåa färgen på rubrikerna.. Får ta och ändra det när jag orkar! Och inte fan går det att byta bild heller, vad är felet!? Segt att ha en 4 år gammal bild :p 

Har inte så mycket att säga mer än att jag har haft en bra sommar hittills. Många roliga helger, men Trosayran var väl den absolut bästa. 

Jobbet flyter på som vanlig. Försöker klura ut vad jag vill göra i framtiden, vad jag ska börja plugga. Mycket svårt! 

Är lite sugen på att åka ut och resa igen, men vi får se om det blir en långresa eller om det kanske bara blir några veckors semester någonstans.. 

Nu ska jag krypa ner framför tv:n och ladda upp krafterna inför morgondagens jobb.. 


Saknar dig. 


Yours only


P. Cederqvist

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback