I´m alive!

Operationen är avklarad sen en vecka tillbaka idag,. Och jag överlevde :D Funderar på om jag ska blogga om det eller inte,. vi får se,.

Ville mest uppdatera och skriva att jag överlevde,.

Förövrigt när jag loggade in på fb förut så hade jag två mail från någon strange snubbe!

Första:

hejjjjjjjjjjj.... dina bilder är mycket vacker och du också är söt....jag vill ha pratar med dig
du är som superidol och Skyltdocka

dina leende är söt lika vackra blomblad .

Och hemligheten ditt leende är fantastiska. som stjärnorna som inte vet vad de blinkande.
Och månen ... som lyser som ett ögonbryn över himlen och ögonen natt
Problemet är inte ingenting. Vi ser svårt. ett problem Skapar i ögon och hjärtan.

Nu ... öppna ögon och hjärta ... Eller Stäng




Andra:

hej
nu är Nyår ... Gott Nytt År till er. Jag hoppas att detta nya år
vara lycklig och framgångsrik till dig . Jag tror att vi i dag kärlek tillsammans ... Ger oss ett löfte och det är goda nyheter att starta en ny relation och en varaktig relation. Jag är mycket glad att höra från dig. Jag väntar på dig.
ahora



Ja vad ska man säga, tack men nej tack?


Ha det bra & krya på er!


yours only,


P. Cederqvist

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback