Sexuell avundsjuka!

Har absolut ingenting att göra med vad jag tänker skriva här och nu,.
Tänkte faktiskt bara skriva att jag har haft så himla bra helger den senaste tiden!
Och att det kommer fler efterlängtade helger framöver!

Vi börjar med kräftskiva den 21:a augusti, sedan drar vi brudar på kryssning den 4 september, och nej men se på fan sen fyller jag visst år den 9 september. Läskigt va snabbt det går..

Förövrigt så skrev jag till "bloggen" och bad om hjälp med att ta bort min bild, vilket dom äntligen har gjort nu. Men fungerar fortfarande inte att ladda upp en ny bild, suck!


yours only,

P. Cederqvist

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback