Mute

Det gick som det brukar att jobba i helgen, bra alltså. Hade en hejdundrans träningsvärk efter mitt extra hårda träningspass i Fredags, så lite svårare att röra mig men det är bra. Jag gillart! 
Efter jobbet i Lördags så plockade jag upp Malin & Linda i Vagnhärad och åkte sedan vidare till Statoil i Järna där Sesse plockade upp oss.
Åkte upp till heron och åt sushi och såg på bio. Jag som den facebook nörden jag är & min bäste facebook nörd Sesse fick som vi ville och såg därför på The Social Network ;)
Filmen var helt okej & jag önskar att det var jag som hade kommit på Facebook!

Efter bion så var det bara åka hem och sova. Sen jobb igen på Söndagen, dagen gick bra men så långsamt!

Idag har jag varit ledig och är även det imorgon. Och fan så skönt det var att få sova till 09.30 idag, kommer inte ihåg när jag sov så länge senast. Slängde på mig kläder och ansikte och begav mig med mor till Nyköping. Där köpte vi presenter till min Melpa som fyller hela 3 år på Fredag & som vi firar lite på Lördag :)  
Sedan åkte vi ut til Jysk där jag skulle titta på ett köksbord som jag sett på internet, så det blev det. Sen på vägen ut så står det en stor fin spegel som var så fin och för ett bra pris, så det slog jag till på också, tur att min nyckelpiga till bil är ganska så rymlig inuti, faktiskt större än vad man tror när man ser den. Sen att jag inte såg ett skit från höger är ju en annan trafikfara! Väl hemma så blev det en smörgås och en kopp kaffe innan gymmet, där jag körde på jävla bra idag också :D Duktiga jag!

Imorgon blir det nog inte många hästkrafter gjorda för min del, blir nog film mest hela dagen & träna såklart.


Förövrigt så är jag helt kär i Jay Smiths tolkning av Madonnas låt Like a prayer.

http://www.youtube.com/watch_popup?v=SaAUYolmIuQ&vq=medium#t=20




yours only,


P. Cederqvist

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback