Empty room

Lite så känns det, känns som om jag går runt och runt och runt i ett helt tomt rum och försöker hitta en väg ut..
Vet inte riktigt om jag kan säga att jag mår bättre, men någorlunda iaf. Förstår nog fortfarande inte riktigt & min kropp har fått en chock som gör att jag bara spyr och spyr, som en jävla gris.. Försöker få i mig nyponsoppa men det kommer upp lika snabbt igen. Öppnade kylskåpet och fick syn på något som DU alltid tjatade om att det var så himla bra när magen strejkade & jag bara skrattade åt dig, så jag provade det och gissa vad än så länge har jag fått behålla det.. Gräddfil, vem kunde ana!?


Är hemma från jobbet idag också, har absolut ingen kraft kvar i kroppen, fryser så att jag skakar hela tiden, ögonen går i kors och jag känner mig svimfärdig. Är riktigt chockad över att min kropp har reagerat som den gör, förstår ingenting.  

Var på olycksplatsen några gånger igår, och det är så fint,. Kortet som jag tog på dig här hemma i köket står uppe, massa ljus och blommor. Vackert men så ofattbart tragiskt! 

Du är otroligt saknad ska du veta! Och det finns många fina minnen med dig som levs vidare genom alla nära och kära,. 


miss you! 




 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofija

Skickar över mängder med kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback