I don´t hear a word they say

Efter en tuff natt med otroliga sömnsvårigheter, illamående och rygg/höft ont så har det varit en lång jobbig dag,. Helt slut! Klockan 3 i natt tittade jag på klockan sist. Men när klockan ringde så var det bara att försöka hasa mig upp ur sängen och bege mig mot 10 timmars jobb,. Som tur var så försvann smärtan men illamåendet har kommit och gått hela dagen, så ingen mat har jag fått i mig förrän nu. 

Nu ligger jag i sängen och trodde jag skulle sova för länge sen, men ska snart krypa ner helt och ladda upp krafterna för 10 timmars jobb imorgo igen. Försöker få ledig på fredag, vore helt underbart att få en hel helg ledigt! Mamma och pappa åker till Berlin tidigt imorgon bitti, så när jag vaknar så slipper jag dom ända tills på söndag, sköönt! ;) 
På fredag blir det lite party här hemma, eller förkrök till och börja med iaf. Halloweenfest på fyren så där hamnar vi helt säkert,. Blir nog skoj!

Nu ska jag se klart på bonde söker fru, hör inte ett ord av vad vissa säger,.


godnatt! 


yours only, 


P. Cederqvist   

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback