Tisdagsmys!

Vaknade skapligt tidigt imorse, låg kvar i sängen ett bra tag innan jag la mig i ett varmt skönt bad,. Sen blev det fixa och dona lite smått innan jag gick och fikade med Sesse & Linda i det underbara vädret. Varmt och skönt i solen så ute satt vi några timmar och drack kaffe och snackade skit. Knatade sedan runt och tittade lite innan jag och Linda gick hem till Malin & Christian och bestämde oss för att gå ut och äta på sportbaren. 

Nu är jag hemma igen och känner mig sådär riktigt höst-mys-sugen. Så ska ta och tända alla ljus och göra lite ansiktsmask och bara mysa resten av kvällen,. ;) Hade varit ännu mer mys om min onepiece hade kommit, men det tar nog några dagar till,. ( kommer nog bo i den när jag är ledig :P )  
Imorgon är det back to work! Jobba ons-fre. Sedan på fredag så blir det lite fest! Mor & far åker till Berlin på torsdag så ännu bättre ;)

Men här hade jag inget vettigt att berätta! 










yours only, 


P. Cederqvist
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback