Adventure

Är så himla sugen på lite äventyr, åka iväg och hitta på lite "spännande" saker! För nu är det höst och denna håla har dött ut kan man väl säga,. Vill ha lite mer spänning i min vardag. 

Men för det första, jag vill ha en lägenhet nu! Så jävla trött på att tjata och att det inte finns några :( Jag vet exakt vilken jag vill ha om jag skulle få välja, men det kan jag ju glömma ett tag, för att få den innebär att hon som bor där nu måste flytta ;) 
Har varit väldigt inställd på att inte köpa en lägenhet, men sen här om dagen när jag satt och tittade så hittade jag en som jag faktiskt verkligen kunde ha tänkt mig att köpa, men så försvinner den rakt framför ögonen på mig,.

Hur som helst, livet rullar väl på. Händer inte så mycket spännande! Har fortfarande ett hål i hjärtat, det kommer att ta tid innan det läker och bara blir ett ärr! Men det finns så många härliga minnen som hjälper mig, önskar bara att det gick att få flera.

Jobbet rullar på som vanligt, är ledig idag och imorgon, sen jobb onsdag, torsdag & fredag, Sen ledig denna helg. Ska bli skönt och är sugen på att göra något roligt:)

Nu ska jag fortsätta njuta av att vara ledig, känner dock att huvudvärken är på väg så kanske ta och vila en liten stund framför tv:n. 

ha det bra!


yours only, 


P. Cederqvist
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback